Nová školení v roce 2024 – CSP-PO Certified Scrum Professional: Product Owner a ACS-CF - Agile Coaching Skills - Certified Facilitator
V letošním roce rozšiřuji nabídku o dvě nová školení, konkrétně CSP-PO Certified Scrum Professional: Product Owner a ACS-CF - Agile Coaching Skills - Certified Facilitator. Jedná se o certifikační školení s certifikací od Scrum Alliance.
celý článekKniha Agilní lídr konečně v češtině
Trvalo to dlouho, ale povedlo se. Má kniha "The Agile Leader: Leveraging the Power of Influence", která vyšla prvotně v USA u velkého nakladatelství Pearson/Addison-Wesley Professional, se konečně dočkala českého překladu. Právě teď vychází pod názven "Agilní lídr: Využití síly vlivu" u nakladatelství Albatros Media, kterým moc děkuji za tuto možnost.
celý článekKniha Agilní metody řízení projektů - třetí aktualizované vydání
Třetí aktualizované vydání úspěšného průvodce agilními metodami "Agilní metody řízení projektů" je již v prodeji.
Knížka byla dlouhodobě nedostupná v posledním cca toce a půl a protože stále na ní byly dotazy, udělali jsem novou aktualizaci a doplnění a společně s nakladatalem vše dotáhli do konce a konečně je toto již třetí aktualzované vydání na trhu. Doufám, že se bude kížka stále líbit.
celý článekWorkshop – Agile a Metoda Scrum - přehled
Pozice: Vedoucí týmu co již Agilní metody a Scrum praktikují
Počet účastníků: max. 8
Délka kurzu: 1 den (8 hodin)
Součástí workshopu je dotazník „Agile Adoption Maturity Assessment“ zaměřený na ohodnocení současného stavu a identifikace očekávání klienta. Obsah kurzu bude upraven podle výsledků, aby splnil očekávání klienta v největší možné míře.
Vzdělávací cíle
- inspirovat účastníky best practice postupy nasazení agilních metod a Scrum procesu,
- umožnit účastníkům vyzkoušet si modelové situace,
- diskutovat konkrétní případy a navrhnout řešení konkrétní situace účastníků.
Návrh osnovy
Dopoledne:
- Diskuze co jsou agilní metody, proč a jak zavádět Scrum proces (zkušenosti, očekávání)
- Diskuze nad jednotlivými praktikami - Sprint cyklus, plánování, odhady, ohodnocení úloh, burndowns (co se osvědčilo, s čím jsou problémy)
Odpoledne:
- Týmová spolupráce a role zákazníka
- Retrospektiva
- Case study (rozebrání konkrétního projektu/problému identifikovaného účastníky)
Přesný obsah kurzů závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.