Prezenční CSM a CSPO školení také v Bratislavě - říjen 2024

Již za necelý měsíc pobeží prezenční CSM a CSPO školení také v Bratislavě v češtině. Obě školení jsou potvrzená, stále se můžete přidat, ještě jsou volná místa.

Konkrátně CSM poběží 14.-15.10.2025 a CSPO 16.-17.10.2025. Registrace zde > 

Školení LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner - Praha, 16.-18. října 2024

Školení je potvrzeno.

Opět jako každý rok, se v říjnu 2024 do Prahy opět chystá Jurgen De Smet. aby zde ve dnech 16.-18. 10. 2024 realizoval své školení "LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner". 

Pokud jste součástí Scrum týmu a zajímává  vás, jak zavádět Scrum do více týmu, jak řešit škálování Scrumu? Dozvědet se více o realizaci organizačních změn, lean principů, system thinkingu a dalších advanced praktikách? Pak toto toto školení je právě pro vás. 

Školení je v angličtině, v přezenční podobě a registrovat se můžete zde.

Prezenční ScrumMaster a Product Owner školení v říjnu 2024 opět v Praze

V říjnu opět v Praze pobeží oblíbená školení CSM - Certified ScrumMaster a CSPO - Certified Scrum Product Owner. Obě školení budou v češtině a v prezenční podobě. Konkrétně CSM ve dnech 7.-8.10.2024  a CSPO ve dnech 9.-10.10.2024.

Nečekává vás žádná suchá teorie, ale interaktivní školení plné reaálných scénářů a příkladů z praxe. Vše co jsem se za více než 15 let Agilní a Scrum praxe naučila. Tak přijďte, těším se na vás.

Reference - T-Mobile

Komplexní podpora přechodu na Scrum proces - kurzy, workshopy, coaching, konzultace.

Proškolení management týmu, nastavení očekávání od přechodu na Scrum proces, start pilotního týmu (úvodní workshop a pravidelný coaching jednou za Sprint). Po vyhodnocení postupný start dalších pěti Scrum týmů.

Cílené workshopy zaměřené na rozvoj Scrum Masterů a Product Ownerů, pravidelná podpora týmů.



"Oddělení Mediation Shared Services spravuje mediační systém pro národní operátory skupiny Deutsche Telekom AG. Zuzana podporuje v roli konzultanta přechod z tradičního přístupu k vývoji SW založeného na jednotlivých oddělených fázích (waterfall) na Scrum proces.
T-Mobile
Zavedením hlavních principů Scrum procesu - samořídících se týmů, inkrementálního vývoje během pravidelných Sprintů, zamezení multitaskingu - došlo k úsporám nákladů, zkrácení času na dodávku změn interním zákazníkům a výraznému zjednodušení provádění změn v již odsouhlasených plánech vývoje SW našeho oddělení."
 

Miroslav Knittel, iBMD Quality Manager, T-Mobile