Druhé přepracované vydání knihy "Agilní metody řízení projektů" již v květnu 2019 na trhu

Kniha "Agilní metody řízení projektů", kterou jsme napsala s Eduardem Kuncem, přišla poprvé na trh 19.5.2014. Od té doby proběhlo několik dotisků, až se kniha úplně vyprodala. Nakladatelství Computer Press se do  dotisků již nechtělo a tak to byl impuls knihu „refreshnout”.

Školení CSM - Certified ScrumMaster v angličtině opět v Praze ve dnech 29.-30.4.2019

Na konec dubna 29.-30.4.2019 plánujeme další Certified ScrumMaster CSM kurz v Praze a tentokrát v angličtině. Příjďte se dozvědět více o cestě ke "Skvělému ScrumMasterovi" a konceptu #ScrumMasterWay, který prohloubí Vaše znalosti jak Scrum aplikovat v praxi.

Agilní HR aneb Jak změnit Human Resources v agilní organizaci

Na blogu jsem v poslední době publikovala několik příspěvků na téma Agilního HR, které měly docela odezvu a dostala jsem i docela dost dotazů na toto téma emailem. To mě nakonec donutilo příspěvky zkompilovat do většího celku, uspořádat je a dopsat důležité fragmenty, aby vše dávalo pohromadě smysl. A vznikla malá publikace „Agilní HR aneb Jak změnit Human Resources v agilní organizaci“, která je zdarma na stránkách leanpub.

Reference - T-Mobile

Komplexní podpora přechodu na Scrum proces - kurzy, workshopy, coaching, konzultace.

Proškolení management týmu, nastavení očekávání od přechodu na Scrum proces, start pilotního týmu (úvodní workshop a pravidelný coaching jednou za Sprint). Po vyhodnocení postupný start dalších pěti Scrum týmů.

Cílené workshopy zaměřené na rozvoj Scrum Masterů a Product Ownerů, pravidelná podpora týmů.



"Oddělení Mediation Shared Services spravuje mediační systém pro národní operátory skupiny Deutsche Telekom AG. Zuzana podporuje v roli konzultanta přechod z tradičního přístupu k vývoji SW založeného na jednotlivých oddělených fázích (waterfall) na Scrum proces.
T-Mobile
Zavedením hlavních principů Scrum procesu - samořídících se týmů, inkrementálního vývoje během pravidelných Sprintů, zamezení multitaskingu - došlo k úsporám nákladů, zkrácení času na dodávku změn interním zákazníkům a výraznému zjednodušení provádění změn v již odsouhlasených plánech vývoje SW našeho oddělení."
 

Miroslav Knittel, iBMD Quality Manager, T-Mobile