Školení CSM, CSPO, ACSM, ACSPO, CAL1 prezenčně česky v Praze již v červnu

V červnu v Praze pořádám sérii Agilních a Scrum školení, konkrétně:

- ACSM Advanced Certified ScrumMaster (3.-4.6.2025)

- ACSPO Advanced Certified Scrum Product Owner (5.-6.6.2025)

- CSM Certified ScrumMaster (10.-11.6.2026)

- CSPO Certified Scrum Product Owner (12.-13.6.2025)

- CAL1 Certified Agile Leader I (19.-20.6.2025)

Registrovat se můžete zde >>> Těším se ma vaši účast.

Školení: DAO - Certified – Designing Agile Organizations - Praha, 17.-18.9.2025

Poprvé v České republice certikační školení na téma budování Agilních organizací.

Datum: 17.-18. září 2025

Délka: 2 dny

Early bird cena: 1 095 EUR bez DPH při registraci fo 30 dnů před školením

Plná cena: 1 295 EUR bez PDH při pozdější registraci

Místo: Praha, Česká republika

Jazyk: Anglicky

Školení vede Jurgen De Smet, akretitovaný LeSS (Large Scale Scrum) trenér.

Školení lze zakoupit také jako zvýhodněné combo společně s konferenci Agile Prague 2025.

Detaily ke školení (v angličtině) >>

Školení: ICP-ACC - ICAgile Certified Professional in Agile Coaching - Praha, 17.-18.9.2025

Opět v České republice certikační školení na téma Agilní koučink.

Datum: 17.-18. září 2025

Délka: 2 dny

Early bird cena: 24 000 CZK bez DPH při registraci fo 30 dnů před školením

Plná cena: 29 000 CZK bez PDH při pozdější registraci

Místo: Praha, Česká republika

Jazyk: Anglicky

Školení vede John Barratt, akretitovaný ICAgile trenér.

Školení lze zakoupit také jako zvýhodněné combo společně s konferenci Agile Prague 2025.

Detaily ke školení (v angličtině) >>

Začínáme s Agilními metodami (konzultace/ poradenství)

Konzultace - Agile a Metoda Scrum

Pozice: Vedoucí týmu co Agilní metody nasazují na reálný projekt, či Agilní metody již praktikují
Délka:  podle potřeb klienta a rozsahu projektu

V rámci sezení se formou konzultace/koučování řeší předem domluvený případ/problém klienta.

Konzultace při nasazení Agilních metod na reálný projekt:

  • jaké metody zvolit,
  • parametry Scrum procesu,
  • jak zapojit zákazníka,
  • nástroje.
Na úvodní konzultaci obvykle navazuje rozsáhlejší poradenské služby a konzultace kde je cílem pomoci klientovi s nasazením agilních metod, minimalizovat problémy, radit řešení problematických situací.

Přesný obsah závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.