Advanced ScrumMaster (A-CSM) a Advanced Product Owner (A-CSPO) prezenčně v Praze v listopadu 2024
Advanced Certified ScrumMaster (A-CSM) a Advanced Certified Scrum Product Owner (A-CSPO) školení poběží prezenčně v Praze v listopadu 2024 a v češtině. Konkrétně A-CSM ve dnech 25.-26. 11. 2024 a A-CSPO ve dnech 27.-28. 11. 2024.
Do konce října možnost přihlášení za zvýhodněnou cenu. Těším se na vaši účast.
celý článekPoslední CSM Certified ScrumMaster a CSPO Certified Scrum Pruduct Owner školení v Praze v roce 2024
Poslední běhy populárních školení CSM Certified ScrumMaster a CSPO Certified Scrum Pruduct Owner v Praze v roce 2024 poběží začátkěm prosince. Obě školení poběží prezenčně a v češtině
Konkrétně CSM bude ve dnech 2.-3. 12. 2024 a CSPO ve dnech 4.-5. 12. 2024.
Stále je možnost se přihlásit za zvýhodněnou cenu. Těším se na vás.
celý článekŠkolení: DAO - Certified – Designing Agile Organizations - Praha, 17.-18.9.2025
Poprvé v České republice certikační školení na téma budování Agilních organizací.
Datum: 17.-18. září 2025
Délka: 2 dny
Early bird cena: 1 095 EUR bez DPH při registraci fo 30 dnů před školením
Plná cena: 1 295 EUR bez PDH při pozdější registraci
Místo: Praha, Česká republika
Jazyk: Anglicky
Školení vede Jurgen De Smet, akretitovaný LeSS (Large Scale Scrum) trenér.
Detaily ke školení (v angličtině) >>
celý článekAgilní desková hra - Tulming Travel Game
Intro
Už jste četli všechno o implementaci metod iterativního vývoje, jako jsou Agile a Scrum? Potřebujete získat odlišný pohled na nejběžnější praktiky a vyzkoušet si principy Agile a Scrum v bezpečném prostředí mimo softwarové engineering? Tady máte jedinečnou šanci toho dosáhnout hraním deskové hry Tulming Travel Game.
Přidejte se k nám a budujte železnice, letiště, přístavy a mnoho dalších věcí v naší nové interaktivní deskové hře Tulming Travel Game. Použijte své znalosti a základní Agilní principy pro uspokojení zákazníků, překonání nejrůznějších překážek a změn, a staňte se mistrem v Tulming Travel Game.
Krátký přehled
Hra Tulming Travel Game je interaktivní desková hra, která umožňuje hráčům používat praktiky Agile a Scrum v oblastech mimo vývoj softwaru. Ručně nakreslená mapa, ručně nakreslené karty s městy, přístavy a nejrůznějšími stanicemi poskytuje hráčům všech úrovní vědomostí a zkušeností jedinečný zážitek. Cílem hry je vytvořit virtuální cestovní kancelář, která na základě přání zákazníků spojuje města po celém světě, aby jim umožnila svobodně cestovat a zažít tak spousty zajímavých zážitků. Jako v jiných deskových hrách tu je řada událostí, které buď urychlují, nebo zdržují stavební proces a vytváření náhodnost jaká se vyskytuje v reálném světě.
Hra je ideální učební pomůcka pro pochopení Agilního způsobu uvažování. Zahrnuje kulturu týmové spolupráce a otevřené komunikace. Učení nikdy nebylo tak snadné, rychlé a zábavné.
Podrobný popis
Účelem hry je používat běžné Agilní praktiky, které každý zná a použít je v převážně neznámém prostředí na simulaci logistických problémů reálného světa. Hra je sestavena tak, že imituje procesy a děje v typické organizaci, takže hráči jsou nejprve vyzváni k vytvoření týmů a prostřednictvím zkušeného moderátora hry jsou prováděni klasickým cyklem forming – norming – storming - performing. Jako v reálném životě tak i tady se lidé rychle vyprofilují, soustředí se na hru, ale také se mohou nad hru povznést a dívat se na ni a její praktiky z vyšší perspektivy. Z psychologického hlediska to umožňuje účastníkům pochopit normální chod týmové spolupráce a řešení problémů, stejně jako behaviorální aspekty jednotlivců, procházejících různými stádii hry.
Více informací naleznete na stránkách tulming.com
Klíčové body
V průběhu hry jsme zaznamenali mnoho různých výsledků, každý z nich odrážel reálný výstup softwarových projektů v reálném světě. Účastníci jsou vyzváni, aby komentovali své zážitky a výsledky, a tím inspirovali ostatní k tomu, aby přemýšleli o problémech a přišli se svým vlastním řešením svých problémů v reálném světě.
Tato hra urychluje učení a pochopení Agilního způsobu uvažování, jako jsou třeba:
- kultura týmové spolupráce,
- otevřenost a důvěra,
- naslouchání zákazníkovi a zahrnutí ho do hry,
- flexibilita v reagování na zpětnou vazbu,
- potřeba dobré retrospektivy,
- důležitost pochopení základů Agilních praktik a schopnost se rychle vrátit k jejím základům,
- důležitost určitých rolí pro dodání úspěšného produktu.