Jurgen Appelo - The Versatile Organization

Jsme potěšeni, že můžeme oznámit, ře se do Prahy vrací Jurgen Appelo, autor populárního Managemet 3.0, se svým zbrusu novým školením The Versatile Organization.

  • Datum: 9.-10. listopadu 2021
  • Lokace: Praha
  • Jazyk: Anglicky
  • Délka: 16h
  • Early bird cena do 9.10.2021: 890 EUR bez DPH
  • Plná cena do 9.11.2021: 990 EUR bez DPH
  • Registrace >

Další informace >

Školení LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner opět v Praze 6.-8. říjen 2021

Jste součástí Scrum týmu a zajímává  vás, jak zavádět Scrum do více týmu, jak řešit škálování Scrumu? Dozvědet se více o realizaci organizačních změn, lean principů, system thinkingu a dalších advanced praktikách?

Pak přijďte na kurz LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner, který v Praze ve dnech 6.-8. října 2021 povede Jurgen De Smet, Certified LeSS Trainer. Během tohoto 3 denního školení se dozvíte jak Scrum nasadit do vícetýmového prostředí, lean principy, základy system thinkingu a mnohem více. Školení je v angličtině a registrovat se můžete zde.

Zlevněná early bird cena končí 30 dnů před termínem školení. V případě libovolných dotazů mě kontaktujte. Registrace >

CSPO – Certified Scrum Product Owner kurz v češtině – březen 2021

Pokud pracuje v roli Product Ownera či se na ní chystáte, možná vás zaujme informace, že 
na začátek března 10.-11.3.2021 plánujeme další Certified Scrum Product Owner - CSPO kurz v češtině. Podle aktuální situace školení proběhne buď v Praze a nebo online. Příjďte se dozvědět více o roli a práci Product Ownera a prohloubit si Vaše znalosti jak Scrum a Product Ownership aplikovat v praxi.

Agilní transformace

Pokud se rozhodnete zavést do své firmy prvky Agilního řízení, v podstatě máte dvě možnosti. Buď se omezíte jen na vybranou část firmy/týmů, kde nasadíte např. Scrum, Kanban či jinou Agilní praktiku a zbytek firmy necháte v první fázi netknutý s tím, že uvedené změny vám v danou chvíli přijdou dostatečné.

Anebo se rozhodnete pro větší změnu a budete chtít opravdu změnit firemní kulturu napříč odděleními, a vytvořit Agilní firmu. Neomezit se jen na vývoj, ale Agilní postupy zavést i do businessu, obchodu, marketingu, vedení. Spousta lidí si myslí, že Agilní přístup je vhodný jen pro vývoj SW, ale to rozhodně není pravda.

Na blogu jsem nedávno odkazovala na krásný příklad Hendrika a jeho práce ve Spotify. Přesně tento druh Agilních transformací mám ze všeho nejradši, protože implementace Agilních principů napříč firmou razantně zvyšuje šanci na úspěšné zavedení Agilních metod a dosažení cíle, ke kterému má Agile pomoct – lepší efektivita, flexibilita, zapojení zákazníků a jejich spokojenost, lepší komunikace a koordinace mezi odděleními a v konečném důsledku i větší spokojenost zaměstnanců z práce v takové firmě.

Agilní transformace není snadná, zvláště pokud firma není úplně malá, kdy se změny dají dělat rychle a hned je vidět, co se daří a kde je nějaký skrytý problém. Pokud se jedná o firmy větší či opravdu velké korporace, změna jde pomalu a často bývá hodně bolestivá. Vyžaduje mnoho úsilí a pro její úspěch je nutná podpora ze strany managementu/vedení/majitelů, aby byl prostor a čas překonávat problémy po cestě. V tuto chvíli se hodí i pomoc někoho z venku, kdo není součástí interních firemních struktur, nebojí se o své “teplé” místo v korporátní struktuře a je schopen říct, že takhle ne. Anebo naopak, doporučit, že tohle je směr, kterým se má jít a hlavně proč.

Mám reálné zkušenosti z transformací jak v malých firmách, tak i z korporací, kde ta změna není opravdu snadná. Vím, co je potřeba dělat, jak pokračovat a umím opravdu řešit problémy během tohoto transformačního procesu. Jak facilitovat nefunkční týmy, jak koordinovat procesy mezi odděleními, jak nasadit Agile do obchodu a marketingu, jak tyto principy posunout dál a neskončit ve zdech SW vývoje.

Plánujete-li Agilní transformaci či jí právě procházíte a třeba nevíte jak dál, ráda Vám pomohu. Je to práce, která mě baví, vím, jak se má prakticky dělat, a mám radost, když společně dosáhneme toho netriviálního cíle.