Vychází kniha Skvělý ScrumMaster #ScrumMasterWay

Před časem jsem psala, že mi vyšla knížka The Great ScrumMaster: #ScrumMasterWay. Knihu jsem psala rovnou v angličtině, protože mi přišlo, že něco takového chybí nejen u nás, ale obecně ve Agilní a Scrum komunitě. Mám stále radost, že kniha nadchla Mika Cohna, který ji akceptoval do své signature řady a kniha tak mohla vyjít u velkého nakladatelství Addison-Wesley v USA. No a teď vychází česká verze pod názvem "Skvělý ScrumMaster #ScrumMasterWay" u vydavatelství Computer Press. Kniha je již k dispozici v eshopu vydavatale.

Školení LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner opět v Praze 24.-26. říjen 2018

Jste součástí Scrum týmu a zajímává  vás, jak zavádět Scrum do více týmu, jak řešit škálování Scrumu? Dozvědet se více o realizaci organizačních změn, lean principů, system thinkingu a dalších advanced praktikách?

Pak přijďte na kurz LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner, který v Praze ve dnech 24.-26. října 2018 povede Jurgen De Smet, Certified LeSS Trainer. Během tohoto 3 denního školení se dozvíte jak Scrum nasadit do vícetýmového prostředí, lean principy, základy system thinkingu a mnohem více. Školení je v angličtině a registrovat se můžete zde.

CSPO – Certified Scrum Product Owner kurz v Praze v angličtině – září 2018

Na polovinu září 20.-21.9.2018 plánujeme Certified Scrum Product Owner CSPO kurz v Praze v angličtině. Je to náš obvyklý termín na anglické CSPO, navazuje to na konferenci Agile Prague, anglické CSM a další Agilní aktivity, co v září pořádáme.

Agilní koučování jednotlivců

Obsahem dodávky jsou individuální coachingové hodiny řešící konkrétní problémy klienta (řízení projektů, vedení lidí a motivace, řešení konfliktních situací, delegování, komunikace, …).

Vzdělávací cíle

  • podpoření osobního rozvoje účastníka,
  • pomoc při řešení konkrétních pracovních problémů účastníka.

Obsah

Pozice: Vedoucí týmu co Agilní metody nasazují na reálný projekt, či Agilní metody již praktikují
Počet účastníků:  1
Délka:  1 hodina (60 minut), podle potřeb klienta

V rámci hodiny se formou koučování řeší předem připravený případ/problém klienta z oblasti:

  • řízení projektů,
  • vedení lidí,
  • motivace,
  • řešení konfliktních situací,
  • vyjednávání,
  • delegování,
  • osobní rozvoj,
  • rozvoj podřízených pracovníků,
  • komunikace.

Přesný obsah hodiny závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.