Školení CSM a CSPO prezenčně a v češtině - červen 2022

V červnu 2022 pořádáme další oblíbená školení CSM - Certified ScrumMaster a CSPO - Certified Scrum Product Owner. Obě školení pobeží prezenčně v Praze a budou v češtině. Konkrétně CSM 13.-14. 6. 2022 a CSPO 15.-16. 6. 2022.

Registrace zde >

CAL1 - Certified Agile Leadership (CAL-E+O) - 21.-22.4.2022

Ve dnech 21.-22. dubna 2022 se uskuteční opět certifikační školení Agilního Leadershipu CAL1 - Certified Agile Leadership (CAL-E+O). Pokud chcete vědět, jak se stát leaderem v moderní organizaci, jak budovat Agilní organizaci, jak aplikovat Agilní přítup nejen uvnitř týmu, ale na organizaci jako celek je toto školení přesně pro Vás. Školení je zakončeno certifikací od americké Scrum Alliance, bude v angličtině a realizováno online.

Registrace zde, v případě dotazů se kdykoli ozvěte.

Školení A-CSPO - Advanced Certified Scrum Product Owner v angličtině ve dnech 11.-12.4.2022

Získáním certifikace CSPO - Certified Scrum Product Owner vzdělávací cesta product Ownera nemusí skončit. Chcete se dovědět více o agilním product ownerhipu? Tak přesně pro vás je školení A-CSPO Advanced Certified Product Owner, kde toto rozebírat a vysvětlovat.

Dvoudenní kurz A-CPO Advanced Certified Product Owner bude již ve dnech 11.-12. dubna 2022 a je plánován v angličtině a online. Registrovat na kurz se můžete zde a zlevněná early bird cena je dostupná do 30 dnů před školením. V případě dotazů mne kontaktujte.

Agilní koučování jednotlivců

Obsahem dodávky jsou individuální coachingové hodiny řešící konkrétní problémy klienta (řízení projektů, vedení lidí a motivace, řešení konfliktních situací, delegování, komunikace, …).

Vzdělávací cíle

  • podpoření osobního rozvoje účastníka,
  • pomoc při řešení konkrétních pracovních problémů účastníka.

Obsah

Pozice: Vedoucí týmu co Agilní metody nasazují na reálný projekt, či Agilní metody již praktikují
Počet účastníků:  1
Délka:  1 hodina (60 minut), podle potřeb klienta

V rámci hodiny se formou koučování řeší předem připravený případ/problém klienta z oblasti:

  • řízení projektů,
  • vedení lidí,
  • motivace,
  • řešení konfliktních situací,
  • vyjednávání,
  • delegování,
  • osobní rozvoj,
  • rozvoj podřízených pracovníků,
  • komunikace.

Přesný obsah hodiny závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.