Školení běží virtuálně

Všechny školení běží normálně dle harmonogramu akorát jsme se přesunuli do virtuálního prostředí. Běžíme na Zoom konferenčním prostředí. V případě libovolného dotazu se kdykoli ozvěte.

A-CSM – Advanced Certified ScrumMaster kurz v Praze v angličtině – březen 2020

Získáním certifikace CSM - Certified ScrumMaster vzdělávací cesta ScrumMastera nemusí skončit. Chcete se dovědět více o Agilní facilitaci, Agilním koučinku, jak řešit disfunkce týmu, jak se posouvat po cestě ScrumMastera dál? Tak přesně pro vás je školení A-CSM Advanced Certified ScrumMaster, kde tyto vlastnosti budete trénovat a rozšiřovat.

Dvoudenní kurz A-CSM Advanced Certified ScrumMaster v Praze bude již ve dnech 23.-24. března 2020 a je plánován v angličtině. Registrovat na kurz se můžete zde a zlevněná early bird cena je dostupná do 30 dnů před školením. V případě dotazů mne kontaktujte.

Poslední CSM - Certified ScrumMaster a CSPO - Certified Scrum Product Owner kurz v Praze v češtině v roce 2019 – prosinec 2019

Na začátek prosince 2019 plánujeme poslední letošní školení  Certified ScrumMaster (CSM) a Certifed Scrum Product Owner (CSPO) v Praze v češtině. Konkétně CSM poběží ve dnech 2.-3.12.2019 a CSPO ve dnech 4.-5.12.2019. Obě školení budou v češtině, plné zajímavých informací a tipů jak na roli ScrumMastera či Product Ownera. Dozvíte se také více o konceptu #ScrumMasterWay, který mimo jiné najdete popsaný v knize Skvělý ScrumMaster.

Registrujte se zde či mě emailem kontaktujte v případě dotazů.

Agilní koučování jednotlivců

Obsahem dodávky jsou individuální coachingové hodiny řešící konkrétní problémy klienta (řízení projektů, vedení lidí a motivace, řešení konfliktních situací, delegování, komunikace, …).

Vzdělávací cíle

  • podpoření osobního rozvoje účastníka,
  • pomoc při řešení konkrétních pracovních problémů účastníka.

Obsah

Pozice: Vedoucí týmu co Agilní metody nasazují na reálný projekt, či Agilní metody již praktikují
Počet účastníků:  1
Délka:  1 hodina (60 minut), podle potřeb klienta

V rámci hodiny se formou koučování řeší předem připravený případ/problém klienta z oblasti:

  • řízení projektů,
  • vedení lidí,
  • motivace,
  • řešení konfliktních situací,
  • vyjednávání,
  • delegování,
  • osobní rozvoj,
  • rozvoj podřízených pracovníků,
  • komunikace.

Přesný obsah hodiny závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.