Plán Agilních a Scrum školení na rok 2018 je připraven

Pomalu se blíží konec roku 2017 a tak je čas publikovat plán našich Agilních a Scrum školení na rok 2018.

Připravili jsme si pro Vás jak celou řadu certifikačních školení - CSM - Certified ScrumMaster, CSPO - Certified Scrum Product Owner, tak i novinku CAL1 - Certified Agile Leadership a školení scalingu Certified LeSS Practitioner: Principles to Practices. Nesmím zapomenout ani na ICAgile certifikační školení zaměřené více do šírky  a to je ICAgile Certified Professional – Agilní principy.

Máme vypsanou i řadu necertifikačních školení, ať se jedná o oblíbené Agilní metody a Scrum Proces - Praktická implementace, tak i pokročilé školení Agilní metody a Scrum proces – Tipy, triky, praktiky a Scrum ve velkých organizacich a novinku pro týmy Vývoj a testování v Agilním a Scrum týmu.

Všechny termíny naleznete zde.

Poslední CSM - Certified ScrumMaster a CSPO - Certified Scrum Product Owner kurz v Praze v češtině v roce 2017 – prosinec 2017

Na začátek prosince 2017 plánujeme poslední letošní školení  Certified ScrumMaster (CSM) a Certifed Scrum Product Owner (CSPO) v Praze v češtině. Konkétně CSM poběží ve dnech 4.-5.12.2017 a CSPO ve dnech 7.-8.12.2017.

Reference - T-Mobile

Komplexní podpora přechodu na Scrum proces - kurzy, workshopy, coaching, konzultace.

Proškolení management týmu, nastavení očekávání od přechodu na Scrum proces, start pilotního týmu (úvodní workshop a pravidelný coaching jednou za Sprint). Po vyhodnocení postupný start dalších pěti Scrum týmů.

Cílené workshopy zaměřené na rozvoj Scrum Masterů a Product Ownerů, pravidelná podpora týmů.



"Oddělení Mediation Shared Services spravuje mediační systém pro národní operátory skupiny Deutsche Telekom AG. Zuzana podporuje v roli konzultanta přechod z tradičního přístupu k vývoji SW založeného na jednotlivých oddělených fázích (waterfall) na Scrum proces.
T-Mobile
Zavedením hlavních principů Scrum procesu - samořídících se týmů, inkrementálního vývoje během pravidelných Sprintů, zamezení multitaskingu - došlo k úsporám nákladů, zkrácení času na dodávku změn interním zákazníkům a výraznému zjednodušení provádění změn v již odsouhlasených plánech vývoje SW našeho oddělení."
 

Miroslav Knittel, iBMD Quality Manager, T-Mobile