Bratislava, Slovensko – školení CSM Certified ScrumMaster ve dnech 14.-15. května 2018 v angličtině

Máme vypsáno certifikační školení CSM - Certified ScrumMaster v Bratislavě ve dnech 14.-15. května 2018 v angličtině. Pokud hledáte certifikační školení v angličtině, je toto dobrá příležitost se zúčastnit. Při registraci do 14. dubna 2018 navíc získáváte zlevněnou early bird cenu.

Registrujte se zde či mě emailem kontaktujte v případě dotazů.

CSM – Certified ScrumMaster kurz v Praze v angličtině – duben 2018

Na konec dubna 23.-24.4.2018 plánujeme Certified ScrumMaster CSM kurz v Praze v anglićtině. 

CAL - Certified Agile Leadership I kurz v Praze – duben 2018

Nejnovější certifikační kurz od americké Scrum Alliance se zaměřuje na Agilní Leadership a na to, jak se stát úspěšným leaderem v moderní organizaci. Školení CAL - Certified Agile Leadership v Praze se opět uskuteční ve dnech 25.-26. dubna 2018 a bude v angličtině. 

Objednáte-li závazně kurz do 25.3.2018, získáte zvýhodněnou early bird cenu. Registrujte se zde či nás emailem kontaktujte v případě dotazů.

Reference - T-Mobile

Komplexní podpora přechodu na Scrum proces - kurzy, workshopy, coaching, konzultace.

Proškolení management týmu, nastavení očekávání od přechodu na Scrum proces, start pilotního týmu (úvodní workshop a pravidelný coaching jednou za Sprint). Po vyhodnocení postupný start dalších pěti Scrum týmů.

Cílené workshopy zaměřené na rozvoj Scrum Masterů a Product Ownerů, pravidelná podpora týmů.



"Oddělení Mediation Shared Services spravuje mediační systém pro národní operátory skupiny Deutsche Telekom AG. Zuzana podporuje v roli konzultanta přechod z tradičního přístupu k vývoji SW založeného na jednotlivých oddělených fázích (waterfall) na Scrum proces.
T-Mobile
Zavedením hlavních principů Scrum procesu - samořídících se týmů, inkrementálního vývoje během pravidelných Sprintů, zamezení multitaskingu - došlo k úsporám nákladů, zkrácení času na dodávku změn interním zákazníkům a výraznému zjednodušení provádění změn v již odsouhlasených plánech vývoje SW našeho oddělení."
 

Miroslav Knittel, iBMD Quality Manager, T-Mobile