Kniha Agilní lídr konečně v češtině

Trvalo to dlouho, ale povedlo se. Má kniha "The Agile Leader: Leveraging the Power of Influence", která vyšla prvotně v USA u velkého nakladatelství Pearson/Addison-Wesley Professional, se konečně dočkala českého překladu. Právě teď vychází pod názven "Agilní lídr: Využití síly vlivu" u nakladatelství Albatros Media, kterým moc děkuji za tuto možnost.

Kniha Agilní metody řízení projektů - třetí aktualizované vydání

Třetí aktualizované vydání úspěšného průvodce agilními metodami "Agilní metody řízení projektů" je již v prodeji.

Knížka byla dlouhodobě nedostupná v posledním cca toce a půl a protože stále na ní byly dotazy,  udělali jsem novou aktualizaci a doplnění a společně s nakladatalem vše dotáhli do konce a konečně je toto již třetí aktualzované vydání na trhu. Doufám, že se bude kížka stále líbit.  

Workshop: Kanban proces

Pro koho je workshop určen: ředitelé, vedoucí týmů, projektoví manageři, vývojáři, testeři, kteří zavádějí agilní metody a Kanban proces.
Kapacita: 5 - 12
Čas: 1-2 dny,  9:00 - 16:00, 4 bloky s hodinovou přestávkou na oběd

Agilní metody se staly oblíbenými ve všech možných segmentech IT průmyslu. Ale ne v každém prostředí se hodí oblíbený Scrum proces. Tedy neděláte=li zrovna vývoj produktu, ale spíše maintanance, a support, je Kanban pro vás často vhodnějším řešením než Scrum.  

V průběhu praktického workshopu „Kanban Proces" pochopíte základní principy agilních metod, naučíte se jak Kanban proces funguje a kde se liší od Scrum procesu a kde je naopak vhodné některé praktiky ze Scrum proesu převzít.

Na závěr budete schopni rozhodnout, zda byste rádi změnili vaše procesy na agilní a aplikovali Kanban a co od této změny můžete očekávat.

V kurzu se dozvíte

  • co znamená být Agilní, jak udělat své projekty úspěšnými, co můžeme od Agilních metod očekávat
  • proč a jak Kanban proces funguje, jak to je v praxi
  • vyzkoušíte si Agilní přístupy a Kanban proces na praktických příkladech
  • budete ve skupině diskutovat o zavedení agilního procesu v kontextu vaší firmy.