Školení CSM a CSPO prezenčně v Praze - březen 2025
Na začátku března 2025 poběží v Praze školení CSM a CSPO, které povedu a budou v češtině a v prezenční formě.
Registrujte se na CSM - Certified Scrummaster školení v termínu 4. - 5. 3. 2025 a CSPO - Certified Scrum Product Owner školení v termínu 6. - 7. 3. 2025.
celý článekAdvanced ScrumMaster (A-CSM) a Advanced Product Owner (A-CSPO) prezenčně v Praze v listopadu 2024
Advanced Certified ScrumMaster (A-CSM) a Advanced Certified Scrum Product Owner (A-CSPO) školení poběží prezenčně v Praze v listopadu 2024 a v češtině. Konkrétně A-CSM ve dnech 25.-26. 11. 2024 a A-CSPO ve dnech 27.-28. 11. 2024.
Do konce října možnost přihlášení za zvýhodněnou cenu. Těším se na vaši účast.
celý článekPoslední CSM Certified ScrumMaster a CSPO Certified Scrum Pruduct Owner školení v Praze v roce 2024
Poslední běhy populárních školení CSM Certified ScrumMaster a CSPO Certified Scrum Pruduct Owner v Praze v roce 2024 poběží začátkěm prosince. Obě školení poběží prezenčně a v češtině
Konkrétně CSM bude ve dnech 2.-3. 12. 2024 a CSPO ve dnech 4.-5. 12. 2024.
Stále je možnost se přihlásit za zvýhodněnou cenu. Těším se na vás.
celý článekWorkshop – Agile a Metoda Scrum - přehled
Pozice: Vedoucí týmu co již Agilní metody a Scrum praktikují
Počet účastníků: max. 8
Délka kurzu: 1 den (8 hodin)
Součástí workshopu je dotazník „Agile Adoption Maturity Assessment“ zaměřený na ohodnocení současného stavu a identifikace očekávání klienta. Obsah kurzu bude upraven podle výsledků, aby splnil očekávání klienta v největší možné míře.
Vzdělávací cíle
- inspirovat účastníky best practice postupy nasazení agilních metod a Scrum procesu,
- umožnit účastníkům vyzkoušet si modelové situace,
- diskutovat konkrétní případy a navrhnout řešení konkrétní situace účastníků.
Návrh osnovy
Dopoledne:
- Diskuze co jsou agilní metody, proč a jak zavádět Scrum proces (zkušenosti, očekávání)
- Diskuze nad jednotlivými praktikami - Sprint cyklus, plánování, odhady, ohodnocení úloh, burndowns (co se osvědčilo, s čím jsou problémy)
Odpoledne:
- Týmová spolupráce a role zákazníka
- Retrospektiva
- Case study (rozebrání konkrétního projektu/problému identifikovaného účastníky)
Přesný obsah kurzů závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.