Školení CSM a CSPO prezenčně v Praze - březen 2025

Na začátku března 2025 poběží v Praze školení CSM a CSPO, které povedu a budou v češtině a v prezenční formě.

Registrujte se na CSM - Certified Scrummaster školení v termínu 4. - 5. 3. 2025 a CSPO - Certified Scrum Product Owner školení v termínu 6. - 7. 3. 2025.

Advanced ScrumMaster (A-CSM) a Advanced Product Owner (A-CSPO) prezenčně v Praze v listopadu 2024

Advanced Certified ScrumMaster (A-CSM) a Advanced Certified Scrum Product Owner (A-CSPO) školení poběží prezenčně v Praze v listopadu 2024 a v češtině. Konkrétně A-CSM ve dnech 25.-26. 11. 2024 a A-CSPO ve dnech 27.-28. 11. 2024.

Do konce října možnost přihlášení za zvýhodněnou cenu. Těším se na vaši účast.

Poslední CSM Certified ScrumMaster a CSPO Certified Scrum Pruduct Owner školení v Praze v roce 2024

Poslední běhy populárních školení CSM Certified ScrumMaster a CSPO Certified Scrum Pruduct Owner v Praze v roce 2024 poběží začátkěm prosince. Obě školení poběží prezenčně a v češtině 

Konkrétně CSM bude ve dnech 2.-3. 12. 2024 a CSPO ve dnech 4.-5. 12. 2024.

Stále je možnost se přihlásit za zvýhodněnou cenu. Těším se na vás.

Workshop – Agile a Metoda Scrum - přehled

Pozice: Vedoucí týmu co již Agilní metody a Scrum praktikují
Počet účastníků: max. 8
Délka kurzu: 1 den (8 hodin)

Součástí workshopu je dotazník „Agile Adoption Maturity Assessment“ zaměřený na ohodnocení současného stavu a identifikace očekávání klienta. Obsah kurzu bude upraven podle výsledků, aby splnil očekávání klienta v největší možné míře.

Vzdělávací cíle

  • inspirovat účastníky best practice postupy nasazení agilních metod a Scrum procesu,
  • umožnit účastníkům vyzkoušet si modelové situace,
  • diskutovat konkrétní případy a navrhnout řešení konkrétní situace účastníků.

Návrh osnovy

Dopoledne:

  • Diskuze co jsou agilní metody, proč a jak zavádět Scrum proces (zkušenosti, očekávání)
  • Diskuze nad jednotlivými praktikami - Sprint cyklus, plánování, odhady, ohodnocení úloh, burndowns (co se osvědčilo, s čím jsou problémy)

Odpoledne:

  • Týmová spolupráce a role zákazníka
  • Retrospektiva
  • Case study (rozebrání konkrétního projektu/problému identifikovaného účastníky)

Přesný obsah kurzů závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.