Plán Agilních a Scrum školení na rok 2018 je připraven

Pomalu se blíží konec roku 2017 a tak je čas publikovat plán našich Agilních a Scrum školení na rok 2018.

Připravili jsme si pro Vás jak celou řadu certifikačních školení - CSM - Certified ScrumMaster, CSPO - Certified Scrum Product Owner, tak i novinku CAL1 - Certified Agile Leadership a školení scalingu Certified LeSS Practitioner: Principles to Practices. Nesmím zapomenout ani na ICAgile certifikační školení zaměřené více do šírky  a to je ICAgile Certified Professional – Agilní principy.

Máme vypsanou i řadu necertifikačních školení, ať se jedná o oblíbené Agilní metody a Scrum Proces - Praktická implementace, tak i pokročilé školení Agilní metody a Scrum proces – Tipy, triky, praktiky a Scrum ve velkých organizacich a novinku pro týmy Vývoj a testování v Agilním a Scrum týmu.

Všechny termíny naleznete zde.

Poslední CSM - Certified ScrumMaster a CSPO - Certified Scrum Product Owner kurz v Praze v češtině v roce 2017 – prosinec 2017

Na začátek prosince 2017 plánujeme poslední letošní školení  Certified ScrumMaster (CSM) a Certifed Scrum Product Owner (CSPO) v Praze v češtině. Konkétně CSM poběží ve dnech 4.-5.12.2017 a CSPO ve dnech 7.-8.12.2017.

Workshop – Agile a Metoda Scrum - přehled

Pozice: Vedoucí týmu co již Agilní metody a Scrum praktikují
Počet účastníků: max. 8
Délka kurzu: 1 den (8 hodin)

Součástí workshopu je dotazník „Agile Adoption Maturity Assessment“ zaměřený na ohodnocení současného stavu a identifikace očekávání klienta. Obsah kurzu bude upraven podle výsledků, aby splnil očekávání klienta v největší možné míře.

Vzdělávací cíle

  • inspirovat účastníky best practice postupy nasazení agilních metod a Scrum procesu,
  • umožnit účastníkům vyzkoušet si modelové situace,
  • diskutovat konkrétní případy a navrhnout řešení konkrétní situace účastníků.

Návrh osnovy

Dopoledne:

  • Diskuze co jsou agilní metody, proč a jak zavádět Scrum proces (zkušenosti, očekávání)
  • Diskuze nad jednotlivými praktikami - Sprint cyklus, plánování, odhady, ohodnocení úloh, burndowns (co se osvědčilo, s čím jsou problémy)

Odpoledne:

  • Týmová spolupráce a role zákazníka
  • Retrospektiva
  • Case study (rozebrání konkrétního projektu/problému identifikovaného účastníky)

Přesný obsah kurzů závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.