Další CSPO – Certified Scrum Product Owner školení v Praze bude 25.-26. září 2017 a bude v angličtině

Další CSPO – Certified Scrum Product Owner kurz v Praze se bude konat hned po prázdninách v září a to konkrétně ve dnech 25.-26.9.2017. Bude se tentokrát konat v angličtině a jste na něj srdečně zváni. Při registraci do 25.8.2017 je kurz nabízen za zvýhodněnou cenu.

Další CSM – Certified ScrumMaster školení v Praze bude 7.-8. září 2017 a bude v angličtině

Další CSM – Certified ScrumMaster kurz v Praze se bude konat hned po prázdninách v září a to konkrétně ve dnech 7.-8.9.2017. Bude se tentokrát konat v angličtině a jste na něj srdečně zváni. Při registraci do 7.8.2017 je kurz nabízen za zvýhodněnou cenu.

Zuzana Šochová, reprezentantka nové generace žen v IT, byla zvolena do Board of Directors Scrum Alliance

Zuzana Šochová byla jako jediná evropská zástupkyně zvolena novou členkou Board of Directors globální organizace Scrum Alliance. Scrum Allinace je společnost založená v USA a sdružuje celosvětově více než 500 000 certifikovaných IT profesionálů. Scrum Alliance propaguje moderní principy řízení a jejím primárním cílem je umožnit organizacím flexibilně reagovat na dynamiku dnešního globálního business světa. Její motto "Transform the World of Work” nejlépe vystihuje její hlavní misi.

Workshop – Agile a Metoda Scrum - přehled

Pozice: Vedoucí týmu co již Agilní metody a Scrum praktikují
Počet účastníků: max. 8
Délka kurzu: 1 den (8 hodin)

Součástí workshopu je dotazník „Agile Adoption Maturity Assessment“ zaměřený na ohodnocení současného stavu a identifikace očekávání klienta. Obsah kurzu bude upraven podle výsledků, aby splnil očekávání klienta v největší možné míře.

Vzdělávací cíle

  • inspirovat účastníky best practice postupy nasazení agilních metod a Scrum procesu,
  • umožnit účastníkům vyzkoušet si modelové situace,
  • diskutovat konkrétní případy a navrhnout řešení konkrétní situace účastníků.

Návrh osnovy

Dopoledne:

  • Diskuze co jsou agilní metody, proč a jak zavádět Scrum proces (zkušenosti, očekávání)
  • Diskuze nad jednotlivými praktikami - Sprint cyklus, plánování, odhady, ohodnocení úloh, burndowns (co se osvědčilo, s čím jsou problémy)

Odpoledne:

  • Týmová spolupráce a role zákazníka
  • Retrospektiva
  • Case study (rozebrání konkrétního projektu/problému identifikovaného účastníky)

Přesný obsah kurzů závisí na vašich požadavcích a vzájemné dohodě.