Plán Agilních a Scrum školení na rok 2018 je připraven

Pomalu se blíží konec roku 2017 a tak je čas publikovat plán našich Agilních a Scrum školení na rok 2018.

Připravili jsme si pro Vás jak celou řadu certifikačních školení - CSM - Certified ScrumMaster, CSPO - Certified Scrum Product Owner, tak i novinku CAL1 - Certified Agile Leadership a školení scalingu Certified LeSS Practitioner: Principles to Practices. Nesmím zapomenout ani na ICAgile certifikační školení zaměřené více do šírky  a to je ICAgile Certified Professional – Agilní principy.

Máme vypsanou i řadu necertifikačních školení, ať se jedná o oblíbené Agilní metody a Scrum Proces - Praktická implementace, tak i pokročilé školení Agilní metody a Scrum proces – Tipy, triky, praktiky a Scrum ve velkých organizacich a novinku pro týmy Vývoj a testování v Agilním a Scrum týmu.

Všechny termíny naleznete zde.

Poslední CSM - Certified ScrumMaster a CSPO - Certified Scrum Product Owner kurz v Praze v češtině v roce 2017 – prosinec 2017

Na začátek prosince 2017 plánujeme poslední letošní školení  Certified ScrumMaster (CSM) a Certifed Scrum Product Owner (CSPO) v Praze v češtině. Konkétně CSM poběží ve dnech 4.-5.12.2017 a CSPO ve dnech 7.-8.12.2017.

Agilní desková hra - Tulming Travel Game

Intro

Už jste četli všechno o implementaci metod iterativního vývoje, jako jsou Agile a Scrum? Potřebujete získat odlišný pohled na nejběžnější praktiky a vyzkoušet si principy Agile a Scrum v bezpečném prostředí mimo softwarové engineering? Tady máte jedinečnou šanci toho dosáhnout hraním deskové hry Tulming Travel Game.

Přidejte se k nám a budujte železnice, letiště, přístavy a mnoho dalších věcí v naší nové interaktivní deskové hře Tulming Travel Game. Použijte své znalosti a základní Agilní principy pro uspokojení zákazníků, překonání nejrůznějších překážek a změn, a staňte se mistrem v Tulming Travel Game.

Krátký přehled

Hra Tulming Travel Game je interaktivní desková hra, která umožňuje hráčům používat praktiky Agile a Scrum v oblastech mimo vývoj softwaru. Ručně nakreslená mapa, ručně nakreslené karty s městy, přístavy a nejrůznějšími stanicemi poskytuje hráčům všech úrovní vědomostí a zkušeností jedinečný zážitek. Cílem hry je vytvořit virtuální cestovní kancelář, která na základě přání zákazníků spojuje města po celém světě, aby jim umožnila svobodně cestovat a zažít tak spousty zajímavých zážitků. Jako v jiných deskových hrách tu je řada událostí, které buď urychlují, nebo zdržují stavební proces a vytváření náhodnost jaká se vyskytuje v reálném světě.

Hra je ideální učební pomůcka pro pochopení Agilního způsobu uvažování. Zahrnuje kulturu týmové spolupráce a otevřené komunikace. Učení nikdy nebylo tak snadné, rychlé a zábavné.

Podrobný popis

Účelem hry je používat běžné Agilní praktiky, které každý zná a použít je v převážně neznámém prostředí na simulaci logistických problémů reálného světa. Hra je sestavena tak, že imituje procesy a děje v typické organizaci, takže hráči jsou nejprve vyzváni k vytvoření týmů a prostřednictvím zkušeného moderátora hry jsou prováděni klasickým cyklem forming – norming – storming - performing. Jako v reálném životě tak i tady se lidé rychle vyprofilují, soustředí se na hru, ale také se mohou nad hru povznést a dívat se na ni a její praktiky z vyšší perspektivy. Z psychologického hlediska to umožňuje účastníkům pochopit normální chod týmové spolupráce a řešení problémů, stejně jako behaviorální aspekty jednotlivců, procházejících různými stádii hry.

Více informací naleznete na stránkách tulming.com

Klíčové body

V průběhu hry jsme zaznamenali mnoho různých výsledků, každý z nich odrážel reálný výstup softwarových projektů v reálném světě. Účastníci jsou vyzváni, aby komentovali své zážitky a výsledky, a tím inspirovali ostatní k tomu, aby přemýšleli o problémech a přišli se svým vlastním řešením svých problémů v reálném světě.

Tato hra urychluje učení a pochopení Agilního způsobu uvažování, jako jsou třeba:

  • kultura týmové spolupráce,
  • otevřenost a důvěra,
  • naslouchání zákazníkovi a zahrnutí ho do hry,
  • flexibilita v reagování na zpětnou vazbu,
  • potřeba dobré retrospektivy,
  • důležitost pochopení základů Agilních praktik a schopnost se rychle vrátit k jejím základům,
  • důležitost určitých rolí pro dodání úspěšného produktu.