Školení LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner opět v Praze 11-13. duben 2018

Do Prahy opět přijíždí Jurgen De Smet, certifikovaný LeSS trenér, aby zde odškolil kurz LeSS - Certified Large-Scale Scrum Practitioner. Termín 11-13. duben 2018, místo Praha. Na tomto 3 denním kurzu se dozvíte opravdu hodně advanced technik a přístupů jak na Scrum, scaling (tedy škalování), lean thinking, system thinking, product pownership, Huge Scrum a mnoho dalšího. Na kurz se můžete registrovat zde.

CSPO – Certified Scrum Product Owner kurz v Praze – březen 2018

Na začátek března 1.-2.3.2018 plánujeme Certified Scrum Product Owner CSPO kurz v Praze. Kurz je primárně plánován v angličtině. Objednáte-li závazně kurz do 1.2.2018, získáte zvýhodněnou early bird cenu.

Kurz - Scrum proces - pro Scrum Mastery, Product Ownery

Kurz – Scrum proces

VZDĚLÁVACÍ CÍLE

  • inspirovat účastníky best practice postupy nasazení Scrum procesu a agilních metod,
  • umožnit účastníkům vyzkoušet si modelové situace,
  • diskutovat konkrétní případy a navrhnout řešení konkrétní situace účastníků.

Pozice: Scrum Master, Product Owner, vývojáři, testeři, ti co již znají agilní metody a aktiivně používají Scrum Proces

Počet účastníků: 5 - 10

Délka kurzu: 2 dny, obvykle 9:00-16:00, 4 bloky s hodinovou přestávkou na oběd.

Návrh osnovy

  • úvod, proč jsme se rozhodli implementovat agilní metody a Scrum proces,
  • Scrum process - diskuze, zkušenosti, očekávání:
    • Sprint cyklus, proces plánování, agilní odhady, ohodnocení úloh, burndowns, customer demo,
    • Backlog a user story
  • role na projektu
    • Scrum Master, Product Owner, zodpovědnosti a organizace týmu
    • Motivace
    • Organizační struktura firmy
  • retrospektiva - proč děláme retrospektivu a jak nám funguje
  • plánovací Poker a jiné metody ohodnocování - zkušenosti, co se osvědčilo
  • agilita a psychologie
  • Scrum hra

Součástí workshopu bude diskuse jak nejlépe Scrum proces implementovat na reálný projekt klienta:

  • jaké metody zvolit,
  • parametry Scrum procesu,
  • jak zapojit zákazníka,
  • nástroje.

Obsah školení bude dle potřeb upraven přímo na potřeby zákazníka.