

Oblíbené školení CSPO Certified Scrum Product Owner - prosinec 2023, Praha
Populární školení nejen pro produkťáky ale i ty, co se chtějí dozvědět více o Agilu s Scrum z pohledu produktového vývoje, bude opět v prosinci 2023 v Praze. Konkrétně CSPO Certified Scrum product Owner proběhne 7.-8. prosince 2023 a bude v prezenční formě v češtině.
Registrujte se včas, levnější early bird cena končí měsíč před termínem školení. V případě dotazů mne kontaktujte.
celý článekPopulární školení CSM Certified ScrumMaster - prosinec 2023, Praha
Populární školení pro SrumMastery či všechny co to se Scrumem myslí vážně, bude opět v prosinci 2023 v Praze. Konkrétně CSM Certified ScrumMaster proběhne 5.-6. prosince 2023 a bude v prezenční formě v češtině.
Registrujte se včas, levnější early bird cena končí měsíč před termínem školení. V případě dotazů mne kontaktujte.
celý článekŠkolení A-CSPO - Advanced Certified Scrum Product Owner v češtině a v Praze - listopad 2023
Získáním certifikace CSPO - Certified Scrum Product Owner vzdělávací cesta product Ownera nemusí skončit. Chcete se dovědět více o agilním product ownerhipu? Tak přesně pro vás je školení A-CSPO Advanced Certified Product Owner, kde toto rozebírat a vysvětlovat. A konečně prezenčně v Praze a v češtině s garantovaným termínem.
celý článekReference - Kros
"Vo firme Kros a.s. sme už dlhšie pokukávali po agilných metódach a predovšekých scrume, ale nikto naozaj neveril, že by to mohlo reálne fungovať. Ako môžeme dať ľuďom len tak si vybrať čo a koľko chcú urobiť!? Ako budeme plánovať? (aj keď naše dovtedajšie plánovanie bolo veľmi nespoľahlivé) Ako budeme vedieť, či robia ľudia dostatočne?
Nakoniec sme si povedali, že to predsa len skúsime a po čiastkových úspechoch sme postupne zapájali všetky vývojové tímy do vývoja podľa scrumu aj so Zuzkinou pomocou, keď nám pri pravidelných stretnutiach dávala spätnú väzbu a návrhy na ďalšie a ďalšie vylepšenia našej práce. Dnes po necelom roku fungovania ešte stále máme čo zlepšovať ale jednoznačne vieme, že sa nám poradilo vyriešiť tri najväčšie problémy, ktoré sme mali – kvalitu produktov dodávaných zákazníkom, plánovanie a odhadovanie rozsahu úloh, ktoré je možné stihnúť za určité obdobie a v neposledom rade sme podporili samotné tímy, pre ktorých bol scrum novým impulzom na zlepšenie ich práce, podmienok, vzájomných vzťahov a spokojnosti z dosiahnutých úspechov."